BestOldGames.net » Adventúry [G] » Gobliiins

Gobliiins

Gobliiins screenshot

Gobliiins - screenshot 1Gobliiins - screenshot 1Gobliiins - screenshot 1Gobliiins - screenshot 1Gobliiins - screenshot 1

Info k hre
Typ hry:Adventúra
Velkosť:1.5MB
Výrobca:Coctel Vision
Rok vydania:1992
Počet stiahnutí:3071×
BOG hodnotenie:85 %
Na hranie starých hier použite DOSBox
Extra Cheaty Návod
Diskusia Diskusia k hre
Ohodnoďte túto hru:
 
Dobrodružné putování tří goblinů za záchranou očarovaného a tak trochu zoufalého krále. Skvělá adventura plná humoru, šílených nápadů a hlavně výborné zábavy, rozhodně doporučuji.

Při takových královských hostinách se očekává ledasco, ale to co se přihodilo v našem případě, překvapilo i pečeného čuníka, který si jinak s klidem sobě vlastním polehával na podnose. Na vině však tentokrát nebyla ani tak přemíra alkoholu, nebo zkažené jídlo, ale poněkud zlomyslný čaroděj, který si tak trochu pohrával s voodoo panenkou našeho milovaného krále. Ten si chudák vytrpěl své a já myslím, že už teď je jasné, v čem spočívá váš úkol.

Ano záchrana krále je tvrdým oříškem, ale s pomocí bystrého rozumu a kombinačních schopností se to jistě může podařit. Na to máte k dispozici tři gobliny (Sleepy, Granny a Horney) z nichž každý má své specifické dovednosti, jeden umí brát a používat předměty, druhý kouzlit a třetí umí šplhat a používat své pěsti. Vy se pohybujete v jedné určité lokaci a vhodnou kombinací schopností těchto goblinů se postupně posouváte dál. Celá tahle akce je ještě ztížena tím, že v případě chybného jednání se vám snižuje energie, která je vyobrazena ve spodní části obrazovky a pokud nestoudně klesne k nule, tak jste ... tam kde jste být nechtěli.

Celá hra je doslova prošpikována humornými scénkami a gagy všeho druhu, což se odráží i v její grafice, která působí velmi nadneseně. Asi nejvýmluvnější je scénka v jeskyni, kde hlavní roli sehraje mumie a idiot - jejich gesichty prostě musíte vidět, abyste pochopili...

Obtížnost a rozsáhlost je myslím na té zlaté střední úrovni, kdy logika i nelogika úkolů sice potrápí, ale časem vás pustí dál. Celkově vzato výborně vyvedená hra se vším všudy, nabitá zábavou a originální svým zpracováním a pojetím.

Level kódy:

Level 01 - -------
Level 02 - VQVQFDE
Level 03 - ICIGCAA
Level 04 - ECPQPCC
Level 05 - FTWKFEN
Level 06 - HQWFTFW
Level 07 - DWNDGBW
Level 08 - JCJCJHM
Level 09 - ICVGCGT
Level 10 - LQPCUJV
Level 11 - HNWVGKB
Level 12 - FTQKVLE
Level 13 - DCPLQMH
Level 14 - EWDGPNL
Level 15 - TCNGTOV
Level 16 - TCVQRPM
Level 17 - IQDNKQO
Level 18 - KKKPURE
Level 19 - NGOGKSP
Level 20 - NNGWTTO
Level 21 - LGWFGUS
Level 22 - TQNGFVC