Vlak

Vlak screenshot
Vlak - screenshot 1Vlak - screenshot 1Vlak - screenshot 1Vlak - screenshot 1Vlak - screenshot 1
Info k hre
Typ hry:Ostatné hry
Velkosť:32kB
Výrobca:Golem
Rok vydania:1993
Počet stiahnutí:80744×
BOG hodnotenie:50 %
Na hranie starých hier použite DOSBox
Extra Cheaty Návod
Diskusia Diskusia k hre
Ohodnoďte túto hru:
 
Celá hra se nejvíce podobá klasickému "hadovi". V tomto případě to znamená,že máte lokomotivu,se kterou se pomocí kurzorových šipek pohybujete po hrací ploše (celá hrací plocha je velká 18x10 čtverečků, která je ohraničená zdí,která je i různě rozmístěná po ploše) a sbíráte předměty,které se následně přemění na vágonek připojený k vaší lokomotivě.Váš úkol je jednoduchý (no jak se to vezme),musíte prostě jen v každém levelu posbírat všechny předměty a následně projet bránou.Při sbírání si však musíte dávat pozor na to kam zrovna jedete, protože nesmíte narazit do zdi ani do vlastního vagonu,v takovém případě,musíte začít daný level od začátku. Ve hře je celkem 50 levelů, které čekají jen na vás,až je pokoříte.

Více možností bohužel tato hra nenabízí,jednotlivé levely nejsou zas tak obtížné,jak by se mohlo na první pohled zdát,takže hrací doba bude v nejhorším prípadě do dvou hodin,tedy pokud vás to do té doby nepřestane bavit,protože to není nic víc než stereotyp.

Vlak v kostce:
- hra běží v rozlišení 720x400
- ve hře jsou celkem jen 4 zvuky (navíc přehratelné jen PC Speakerem)
- sbíráte 18 různých předmětů (kromě vizuálního efektu se ale při hře nic nemění)
- 50 levelů
- každý level má svoje heslo,takže můžete pokračovat levelem,ve kterém jste skončili
- docela nuda
- celá hra má jen 12,8kB

Level kódy:

01:GOLEM 11:MOUSE 21:JEANS
02:KRONE 12:DREAM 22:METAL
03:MYDLO 13:IDEAL 23:MIKRO
04:LEDEN 14:ILUZE 24:SENZA
05:STROP 15:SAINT 25:GALAX
06:LILIE 16:BELLS 26:STONE
07:RYBKA 17:TROJA 27:SLAVE
08:KLAUN 18:EMOCE 28:FORTE
09:BRAUN 19:BASTL 29:LUCIE
10:WHITE 20:ISLAM 30:NATUR
31:BIENE 41:HOMER
32:KATZE 42:BUNNY
33:HYDRO 43:FOTON
34:FAUNA 44:QUACK
35:ULTRA 45:HAFIK
36:TODAY 46:DIZZY
37:HOROR 47:STARK
38:GAPPA 48:ZARAZ
39:RETAL 49:DUKEN
40:CLOCK 50:STORY