Quadrax

Quadrax screenshot

Quadrax - screenshot 1Quadrax - screenshot 1Quadrax - screenshot 1Quadrax - screenshot 1Quadrax - screenshot 1

Info k hre
Typ hry:Logická
Velkosť:5.1MB
Výrobca:Cauldron
Rok vydania:1994
Počet stiahnutí:5517×
BOG hodnotenie:90 %
Na hranie starých hier použite DOSBox
Extra Cheaty Návod
Diskusia Diskusia k hre
Ohodnoďte túto hru:
 
Klasický námět. Někdo se ztratí, někdo ho jde hledat a vše se řídí jediným pravidle. Nikdy neříkejte že něco nejde, vždycky se najde někdo kdo to neví a udělá to. Takže vaším úkolem je proniknout na takovou docela vysokou věžičku (zajímalo by mě jak to vůbec může držet...) Samozřejmě že to zkoušelo už hafo dalších lidí, ovšem klasicky se nikdo nevrátil. Tolik k začátku. Jinak tohle celé vám vysvětlí poměrně solidně zpracované intro. A abych nezapoměl, pointa příběhu je jakási bohyně slunce....

Po přehrání intra následuje vstup do věže a vaše první úkoly. ovládáte dvě postavičky a cílem je dostat se na určené místo (sbíhající se šipky) Samozřejmě že nepůjdete jen po rovině a bez překážek, ha ha. I v první místnosti skoro ano. Ale Některé místnosti těstě pod vrcholem dokážou pěkně poškádlit šedou kůru mozkovou. Jen když si budou vaše dvě postavičky vzájemně pomáhat, můžete přežít. Narazíte na kamenné kvádry, výtahy, různé spínače, výsuvné plošiny a padací dveře. Logickou kombinací sposty možností se buď dostanete na konec levelu, nebo použijete restart. Mnohdy nezbyde nic jiného, protože se prostě dostanete do bezvýchodné situace. to ale nemyslím kriticky, naopak. Je zcela na vás jak se budete pohybovat.

A co víc? samozřejmě ještě něco. Hrát můžete i ve dvou a každý ovládat jednu postavičku. Takže se můžete pohybovat zároveň. V singleplazeru se pohybujete střídavě. Přiznám se že jsem to moc nezkoušel, protože když vydíte jak to ta trubka vedle vás neumí... Ke grafickému provedení bych řekl tak průměr. Po zdařilém intru bych čekal o něco víc, ale jde o logickou gamesu a přehlednost nadevše. Nikde na vás nic nekuká ani nebliká, v poklidu můžete přemýšlet jak s těma dvouma hňupama pohnout... Uplatníte ale i postřeh a rychlé rozhodování, takže zas tak v poklidu to není.

Vcelku zábavná hra, připomíná mnoho podobných her, přesto to není žádná kopie. Důležité je na začátku hry navolit si pro vás ideální ovládání. To považuji za velké plus hry.

Plusy:
  + intro
  + obtížnost levelů (tak akorát)
  + ovládání

Mínusy:
  − nevím, když někoho něco napadně připíšu :)

Kódy do jednotlivých úrovní:

00-START 20-GRUND 40-IMINO 60-SCRNT 80-BLYZN
01-ROCKS 21-ATACK 41-RSTIG 61-QWERT 81-SAKKK
02-KOKOS 22-FIGHT 42-HELDA 62-ERORR 82-ENDER
03-THREE 23-ROGER 43-RVIVI 63-EDING 83-LUSTB
04-SOKOL 24-WILCO 44-ENRUW 64-MORHO 84-EKGBH
05-KOLOS 25-TULSA 45-ENVLC 65-HIROM 85-SIAJE
06-INFII 26-NANOC 46-IKONE 66-AKUZA 86-SIENN
07-NONON 27-AJNIN 47-CAPSL 67-MOSKE 87-INVAL
08-ARTUS 28-DINDA 48-OCKDA 68-ELRIT 88-RIAPO
09-PRIOR 29-EMAEG 49-VIDAM 69-THEPI 89-SMILA
10-LOPTA 30-LOMSI 50-AROSN 70-LAKOT 90-OROKS
11-DREAD 31-LVALC 51-CIVIL 71-BLEKS 91-EROPO
12-LANZE 32-URUCA 52-COLON 72-PORTA 92-AMRIK
13-FLUCH 33-MSERE 53-REWKA 73-CALAD 93-SYYYK
14-ROTKA 34-GONGU 54-YOUOL 74-HARCO 94-CHAOR
15-FEUER 35-RTFIN 55-APORT 75-MPOLO 95-WOGON
16-KRTKO 36-URTHK 56-BPORT 76-KUBLA 96-DYURD
17-TARAJ 37-YRANO 57-RUBYN 77-NURAT 97-ARTBA
18-GATES 38-SMINO 58-NYECO 78-NSOCI 98-SLKUT
19-CLAWS 39-RMOGL 59-ERIKI 79-VINEB 99-ABYSZ